Η δημιουργία ληξιπρόθεσμων οφειλών από το δικαιούχο μπορεί να αντιμετωπιστεί με δύο τρόπους από τον πάροχο στο πλαίσιο της δράσης :
A. Ο πάροχος ΔΕΝ επιβάλει φραγή στη σύνδεση του δικαιούχου, συνεχίζει να παρέχει την υπηρεσία και να εισπράττει την επιδότηση (παρόλο που ο δικαιούχος έχει οφειλές και δυνητικά ο πάροχος θα μπορούσε να διακόψει την υπηρεσία)
B. Ο πάροχος επιβάλει φραγή στη σύνδεση του δικαιούχου, διακόπτει την παροχή της υπηρεσίας και σταματά να εισπράττει την επιδότηση. Στην περίπτωση αυτή, ακόμα και εάν αργότερα αρθεί η φραγή, ο πάροχος δε θα εισπράξει την επιδότηση για το εναπομείναν διάστημα του συμβολαίου.